Infolinia Meritum Bank

25 lutego 2017

Szukasz numeru kontaktowego na infolinię Meritum Banku? Sprawdź poniżej.

Dając możliwość kontaktu z bankiem za pośrednictwem Biur Obsługi Klientów, Internetu oraz infolinii, banki ułatwiają życie nie tylko klientom, którzy mają wiele spraw do wyjaśnienia, ale i sobie, ponieważ mogą dzięki temu uzyskać ich opinię na temat oferowanych produktów i usług. Swoje infolinie mają wszystkie banki, również Meritum Bank.

Infolinia w Meritum Bank

Kontakt telefoniczny z Meritum Bankiem jest możliwy przez siedem dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00–21.00, a w niedziele od 9.00 do 17.00:

  • nr 801 980 888 – telefony stacjonarne,
  • nr (+48) 58 77 88 888 oraz (+48) 58 88 80 888 – telefony komórkowe oraz z zagranicy,
  • 801 980 888, (+48) 58 77 88 888, (+48) 58 88 80 888 – w celu zastrzeżenia kart płatniczych (te numery czynne są całą dobę).

Można również przez Internet

Prócz infolinii, za pomocą których klienci bankowi mogą kontaktować ze swoimi bankami, zastrzegać karty płatnicze lub zgłaszać dyspozycje czy zastrzeżenia do działalności banku, istnieje kontakt elektroniczny. W Meritum Banku należy pisać e-maile na adres: klient@meritumbank.pl. Wielu klientów woli taki kontakt, ponieważ uważa, że słowo pisane ma większą wartość od mówionego.

O co pytają klienci Meritum Banku?

Infolinia Meritum Banku, podobnie jak infolinie innych banków, zwykle jest oblegana. Spraw spornych nie brakuje, poza tym składane są różne dyspozycje. Klienci pragną zasięgnąć rozmaitych informacji o produktach i usługach bankowych. Najwięcej zapytań kierowanych pod adresem banku dotyczy zasad używania kart płatniczych. Klienci chcą na przykład wiedzieć, co to jest termin bezodsetkowy i w jaki sposób z niego korzystać, a także na jakich zasadach funkcjonuje konto oszczędnościowe i jak je otworzyć. Częste pytania dotyczą także warunków kredytowania.

Oferta nie tylko dla klientów indywidualnych

Meritum Bank stawia na średnio zamożnych klientów indywidualnych, mikro- i małe firmy, a także na osoby prowadzące działalność gospodarczą  Szczególny nacisk kładzie na ofertę dla mikrofirm oraz nowoczesną i przyjazną platformę e-bankingową. Bank oferuje szeroką i pełną gamę kredytów bankowych, kart kredytowych oraz lokat bankowych, a klient zawsze może negocjować z bankiem warunki korzystania z produktów i usług.