Infolinia Raiffeisen Polbank

13 sierpnia 2017

Raaiffeisen Polbank powstał w 2012 roku w wyniku fuzji austriackiego banku z Polbankiem EFG S.A. Oferuje produkty dedykowane zarówno klientom detalicznym, jak i korporacyjnym. Sprawdźmy, jak działa infolinia Raiffeisen Polbanku.

Raiffeisen Polbank posiada bardzo szeroką ofertę zarówno dla klientów indywidualnych, jak również dla małych firm oraz dużych korporacji. W segmencie detalicznym bank proponuje również produkty i usługi specjalnie dedykowane tzw. klientom premium oraz klientom z obszaru private banking, zapewniając obsługę w różnych kanałach, także w internetowym.

Kontakt dla klientów indywidualnych

Najłatwiej skontaktować się z Raiffeisen Polbankiem, dzwoniąc na jego infolinię. Bank udostępnił Centrum Telefoniczne, które czynne jest przez całą dobę, co wcale nie jest regułą w przypadku instytucji finansowych. Każdy klient (również ten premium), który będzie chciał, zadzwonić na infolinię, musi wybrać jeden z następujących numerów:

  • 801 180 801
  • 22 549 99 99 (dla dzwoniących z zagranicy lub z telefonów komórkowych).

Infolinia private banking

Klienci najzamożniejsi, korzystający z bankowości prywatnej (private banking) Raiffeisen Polbanku mają do dyspozycji własną infolinię (Centrum Obsługi Bankowości Prywatnej), również czynną 24 godziny na dobę i mogą dzwonić na numery:

  • 801 222 582
  • 22 585 25 82 (z telefonów komórkowych i z zagranicy).

Strefa Obsługi Biznesu

Małe firmy (z obrotem do 4 milionów złotych), które są klientami Raiffeisen Bank, muszą zadowolić się infolinią, z której korzystają również klienci indywidualni (numery podane powyżej), ale już duże przedsiębiorstwa (z obrotem powyżej 4 milionów złotych) i korporacje otrzymały do dyspozycji tzw. Strefę Obsługi Biznesu. Można tam wysłać e-mail na adres strefa@raiffeisen.pl lub zadzwonić na numer:

  • 22 548 99 00

Korporacje mogą tam liczyć na spersonalizowaną obsługę klienta. Jednak tym razem infolinia nie jest czynna przez całą dobę, a jedynie w godzinach od 8:00 do 18:00 i tylko w dni robocze.

Jeśli potrzebne jest wsparcie techniczne w sprawie systemu R-Online Biznes (bankowość internetowa dla firm), należy zadzwonić na numer:

  • (22) 548 99 44

Trzeba jednak pamiętać, że linia ta jest czynna w dni robocze od 8:00 do 17:00. Małe firmy dzwonią natomiast pod ten sam numer, jaki wykorzystują przy załatwianiu pozostałych spraw.